Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
Hulp nodig? +31 (0)43 4501180
  • Inloggen
  • Blog
  • Contact
Home
  • Vakantiehuizen
  • Bungalows
  • Last minutes
De Wijngaard
Menu
  • Vakantiehuizen
  • Bungalows
  • Last minutes
  • Inloggen
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Categorieën

Prijzen
Wijzigingen en annuleren
Reserveren
Uw vakantie
Bij thuiskomst
Acties en kortingen
Betalen
Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces ziet u of u deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op uw reserveringsbevestiging.

Let op: de totaalprijzen die wij op de website tonen zijn inclusief de bijkomende kosten op basis van 1 persoon.

Betaal ik toeristenbelasting?

In Nederland wordt toeristenbelasting gevraagd. Dit is per gemeente verschillend, ook qua leeftijd. Tijdens de boeking ziet u hoeveel u moet betalen. 

Betaal ik apart voor water- en energiegebruik?

De energiekosten zijn inbegrepen in de huurprijs.

Wanneer krijg ik de borgsom terug?

De borg wordt binnen twee weken na uw vertrek teruggestort op uw bankrekening.

Kan ik mijn bevestiging annuleren?

U kunt uw reservering binnen 24 uur na de boekingsdatum kostenloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen één maand na de boeking valt. Als deze termijn voorbij is gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de huurvoorwaarden (te vinden als bijlage bij de reserveringsbevestiging of op de website).

Hoe geef ik later een wijziging door?

Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar info@dewijngaard.nl of telefonisch via 043-4501180.

Hoe vind ik een beschikbaar vakantieverblijf?

Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accomodaties.

U kunt selecteren op bestemming, plaats, verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom. 

Een andere mogelijkheid is het intypen van een accomodatienaam in het testvak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.  

Ik vind geen passend vakantieverblijf? Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accomodatie vinden, bel of mail dan met onze klantenservice. Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31(0) 43 4501180 of mailadres: info@dewijngaard.nl.

Wat is de procedure als ik een online boeking maak?

Als u via de website 'dewijngaard.nl' een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele dagen een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.

In sommige gevallen sturen wij uw reserveringaanvraag rechtstreeks door naar de verhuurder die spoedig contact met u op zal nemen. 

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden van 'dewijngaard.nl' vindt u in de onderste balk op onze website, in uw reserveringsbevestiging en u kunt ze ook hier lezen.   

Kunnen we ook reserveren met een groep jongeren?

U kunt in principe reserveren voor een groep jongeren. U dient zich wel als zodanig kenbaar te maken! Doet u dit niet, dan behouden wij ons het recht voor uw reservering te annuleren. Bij het vakantiehuis staat bij de 'bijzonderheden' vermeld of een groep jongeren onder de 21 jaar alleen uitsluitend onder begeleiding van een oudere mogen boeken.  

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. Vaak staat er bij de 'bijzonderheden' of bijkomende kosten of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.  

Met hoeveel personen mag ik in de vakantiewoning? Mogen er extra personen mee?

Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen, tenzij dit uitdrukkelijk is aangegeven (in de tekst, bij de bijzonderheden of bij de bijkomende kosten).

Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?

Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er bovenop dit aantal nog een extra baby is toegestaan.  

Kan ik een optie nemen?

Neem voor een optie contact met ons op via info@dewijngaard.nl.

Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?

Enkele dagen voor uw aankomst ontvangt u van ons een mail met instructies hoe u bij uw vakantiewoning komt, waar u de sleutel in ontvangst kunt nemen en meer algemene informatie.

Waar kan ik meer informatie vinden over de bestemming waar ik naar toe ga?

Op de bestemmingspagina vindt u meer informatie over de plaatsen waar onze vakantiewoningen en bungalows liggen.

Mag ik roken in mijn accommodatie?

Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet. We vinden het prettig wanneer u zo weinig mogelijk in onze vakantiewoningen rookt.

Wat is de aankomst- en vertrektijd?

De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en onderaan op uw reserveringsbevestiging. In het algemeen geldt dat de aankomsttijd 15.00 uur is en de vertrektijd 10.00 uur.

Ik heb iets vergeten/laten liggen in mijn vakantieverblijf. Hoe kan ik dit terugkrijgen?

Wanneer u iets vergeten bent bij uw vertrek, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Gevonden voorwerpen sturen we uiteraard graag naar u toe. De portokosten bedragen in de meeste gevallen 7,25 euro.

Waar kan ik mijn vakantie-ervaringen delen met anderen?

Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.  

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.  

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief

In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.  

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

U kunt reserveren zonder creditcard.

Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?

Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.

Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?

Wij vragen een aanbetaling van 25% van de huursom binnen twee weken na uw reservering. Het resterende bedrag dient u uiterlijk 6 weken voor uw aankomst per bank te voldoen.

Altijd op de hoogte van de laatste aanbiedingen

Meld mij aan voor de nieuwsbrief

Wij delen uw e-mailadres nooit met derden
  • Vakantiehuizen
  • Bungalows
  • Last minutes

Gebieden

  • Zuid-Limburg
  • Land van Herve
  • De Voerstreek
  • Cote d'Azur

Populaire plaatsen

  • Gulpen
  • Sint Pietersvoeren
  • Sippenaeken
  • Battice
  • Slenaken
  • Cap d'Antibes

Populaire thema's

  • Last minutes
  • Unieke ligging
  • XL Accommodatie
  • Vakantiepark

Contact

Bel: +31 (0)43 4501180
  • Stuur een email
  • Bekijk veelgestelde vragen
Volg ons op: TwitterFacebookInstagramGoogle Plus
  • © 2023 De Wijngaard
  • Voorwaarden
  • Facebook
  • Website by flean.com